Saturday, February 7, 2009

kEnApE???

.....aku xpaham!!!
siyes!!!..nape ni?
ape dh aku lakukan pade ko??
nape ko wt aku mcm ni?
teruk sangat ke aku ni??
ok2...
fine.........
klo aku yg teruk..aku ngaku..
tp nape rumet2 aku pon kne skali??
diorang x salah weyh!!!!!!!!!!!!!
ahhh!!!aku pon x salah!!
tp y??
nape??
aku x paham!!!!!!!!!!!!
oh ump yg bengong..
aku xnk kate ko mcm tu tp..
nape ko blackout kn bilik aku?
& nape bilik aku jer??
ape salah kami pd ko ump???
ooo..kirenye,bilik aku ni bilik bertuah la...
ape?
bertuah???
xpelah..
simpan je la bertuah ko tu tuk org laen..
aku...XNAK!!!!!!!!!!!!!!!
siyesss...xnak..
bg free pon..aku xnk..
bole BLAH la ko UMP!!!!!!!!!!!
klo gni lame2 aku pon bole jd bengong..
ade ke salahkan ump..'huh!!!
xpatot betol!!!
bole blah la ko Nayya...hahhahahahha....
adoi,,,sekse wey idop dlm KEGELAPAN ni...
aku xnk wt jhat da..
nk jd baek da...
tulun la...
idopkan balek letrik kt bilik aku ni...

huk33333..................~~~~

aku yg da sengal...
..nayya...

No comments:

Post a Comment