Sunday, February 15, 2009

++ aku d TAG....++

aiyokk....aku tlah d tag oleh rumetku..yana,,,
hahahhaahaha......~~~

Caranya begini ;

1. Tangkap @ sertakan 3 gambar anda yang anda rasakan paling seksi
2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan.Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu seksi. Sertakan!!

3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi bagi anda.
4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi.
5. Selamat berseksi.



hahaha..seksi coz gmbr ni d ambik mse aku wt survey kt tgh panas,,kah3433....
seksi sbb pipi aku chubby kot..kuang3333....

gmbar ni seksi sbb aku senyum b4 g raksi ..hahahahahha.......~~`

...5 kawan2 yg aku rasakn seksi???.....
1)ikinluvbear....rumetku..kuang333.....
2-5)...sori..aku xrsekan dh ade org laen yg seksi..kah3333...hahhahahaha..~~~

No comments:

Post a Comment